Consell dels infants

El Consell dels Infants és una iniciativa de l’Ajuntament de Girona. L’objectiu és que els nens i nenes de 5è i 6è de les escoles de Girona participin i aportin idees en la millora de la ciutat.

Cada classe (5è i 6è) vota el seu representant, a qui se l’anomena “Conseller”. Aquest/a es reunirà cada mes amb els consellers de les altres escoles de Girona per tractar un tema de millora.

La Laia Paradís va ser elegida consellera de 5è de l’Escola Verd i en Guillem Colomer el substitut.

El dia 28 de novembre es va constituir el Consell dels infants del curs 2017-18, en un acte que es va celebrar a l’auditori de la Mercè i presidit per l’alcadessa de Girona i la tinent alcalde, regidora d’ensenyament.

L’alcaldessa ens va comunicar que aquest any es demanava la col·laboració dels infants per millorar el civisme de la ciutat de Girona; i en concret ens va dir tres problemes:

– Molta gent no fa servir les papereres i els carrers són bruts.

– Alguns propietaris de gossos no recullen les caques del gos.

– Alguns conductors de bicicletes no respecten les normes de trànsit i són un perill per als vianants.

Cada tema el tractarem a classe i donarem idees que la nostra representant aportarà a les reunions.