El Jardí del Verd

El 2012 vam iniciar a l’escola el projecte que vam anomenar El Jardí del Verd. Una comissió formada per famílies i mestres es va proposar decorar la tanca de l’escola coincidint amb la celebració de Temps de Flors. L’objectiu era involucrar a tota la comunitat educativa per participar en un projecte de ciutat.

Sota les directrius d’aquesta comissió s’han anat elaborant els muntatges dels diferents anys. El 2019 vam anar un pas més enllà i ara són els alumnes qui, des de la Comissió de delegats, dibuixen les línies de creació que la comissió El Jardí del Verd s’encarregarà d’implementar amb la col·laboració econòmica de l’AMPA.

Des de l’any 2016 també participem en l’anomenada Zona U, on les escoles de Girona s’apropen a Temps de Flors col·laborant en la proposta que ens fan anualment els comerciants del carrer Nou.

El Jardí del Verd és un projecte que ha anat creixent any rere any en el qual participem tots els alumnes i mestres, amb tasques encomanades per fer a les aules, i  també les famílies, elaborant a casa elements que formaran part de la decoració anual  i/o ajudant en el muntatge final.

Us convidem a visitar la nostra tanca per Temps de Flors!