Girobòtica

“GIROBÒTICA és una iniciativa de l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Girona adreçada a nens i nenes d’educació primària (de 6 i 12 anys) de les escoles de les comarques gironines que compta amb el suport del Departament d’Ensenyament.

GIROBÒTICA promou el treball en equip, la innovació, la creativitat i l’emprenedoria i també despertar la curiositat i fomentar l’interès per la ciència i la tecnologia.

GIROBÒTICA planteja, cada curs, un repte perquè els equips reflexionin, analitzin, investiguin i proposin noves idees. La seva riquesa radica en tot el procés, no només en el resultat final, i en què no hi ha un guanyador i sí el reconeixement per a tots els participants.”

El seu lema és PENSA, EXPERIMENTA I JUGA AMB LA CIÈNCIA i aquest curs el repte que ens han proposat ha estat ALIMENTACIÓ EQUILIBRADA I SALUDABLE.

A partir d’aquí els alumnes busquen una idea enginyosa i la desenvolupen per equips, i com a resultat final en construeixen una maqueta. Llavors exposen l’explicació de tot el procés que han seguit durant el projecte davant els pares i mares, i alguns equips també l’exposen a la UDG juntament amb alumnes d’altres escoles en una jornada científico-festiva.

Les famílies a l’escola:

Els equips exposant a la UDG:

Tallers de ciència a la UDG:

Cloenda de la jornada:

Aquí podeu veure els projectes de tots els equips: ESC Verd -Girobòtica 17-18