LLibres i material 2019-2020

Ja podeu trobar les llistes de llibres i material per al curs vinent  a la pestanya Informacions d’aquest web o al següent enllaç.

Com a novetat, no caldrà que us imprimiu cap circular. Només l’haureu de descarregar al vostre mòbil i apropar-vos a un caixer de La Caixa.

• Introduïu una targeta per fer el pagament, cliqueu l’opció fer un pagament amb codi de barres i apropeu el mòbil amb el codi de barres en pantalla al lector del caixer quan us ho demani.
  • Aquesta operació us obrirà el compte al qual heu de fer l’ingrés.
  • Només us quedarà posar l’import corresponent i el nom i el curs de l’alumne.

Si teniu més d’un fill a l’escola, i així ho desitgeu,  podeu fer un sol ingrés sumant els imports corresponents.

Molt important! Guardeu el resguard de pagament per portar-lo a l’escola el primer dia de classe.