Padrins de lectura 1r – 6è

Aquest curs els alumnes de 6è fem de padrins de lectura als nens i nenes de 1r.

Cada setmana ens preparem un petit text o conte i unes activitats relacionades. Els dimecres, de 9 a dos quarts de 10, ajudem als alumnes de 1r a llegir-lo i entendre’l. Alguns de nosaltres anem a la classe de 1r a llegir i d’altres anem a buscar els nostres fillols i llegim a la nostra classe. Ara ja hem fet 4 sessions i canviarem d’aula.

L’any passat, quan fèiem 5è,  ja vàrem fer de padrins dels alumnes de 2n, (els que ara fan 3r), de manera que ara ja som uns “experts”! Estem contents de tornar-ho a fer, ens encanta fer de padrins de lectura!

Continueu llegint per saber què els sembla aquesta activitat als alumnes de primer:

–  Ens agrada molt fer padrins de lectura perquè els alumnes de 6è són molt macos, atents, simpàtics, carinyosos, divertits, no es distreuen i parlen suau. Quan ens equivoquem llegint, ens ajuden i així n’aprenem. Ens expliquen algunes paraules que no sabem o tot el que no entenem. Mentre llegim i/o quan acabem, ens fan activitats o jocs: dibuixos, endevinalles, sopes de lletres, targetes per ordenar amb paraules del que hem llegit … Ens han agradat els contes que hem llegit. Ara ja sabem llegir millor!