Per Nadal, un llibre és un bon regal

21/12/2017 | Autor:

Aquesta setmana passada la biblioteca de l’escola no era plena de nens sin√≥ de pares i mares, i √©s que a les fam√≠lies tamb√© els interessen els llibres pera nens i nenes. √Čs per aix√≤ que de tant en tant l’AMPA els convida a venir perqu√® vegin tots els llibres que llegiu a la biblioteca de l’escola, quins us agraden i quins estan ara de moda.

La S√≠lvia, la mare d’en Marc de 2n i en Biel de 6√®, √©s llibretera i ens va portar una pila de llibres nous que li han arribat a la seva llibreria. Juntament amb les mestres que planifiquen activitats lectores van ensenyar i recomanar als pares i a les mares els que van trobar m√©s interessants, per posar-ne algun a la carta dels reis perqu√® … un llibre sempre √©s un bon regal!

Aquí trobareu tots els llibres dels que vam parlar: recomanacions de Nadal 2017

Les biblioteques també fan molt bones recomanacions per a nens i nenes de totes les edats, aquest dies podeu trobar unes mini guies als taulells dels bibliotecaris amb tota la informació. O bé les podeu llegir online a aquí:

content_bannernadal

BONES FESTES i BONES LECTURES!

Deixa el teu comentari