Projecte Tintín

El dimecres passat dia 30 d’octubre va venir a la biblioteca de l’escola un senyor que es deia Salvador i és un tintinòfil. Ens va explicar moltes coses sobre en Tintín i els seus amics.

Portava una maleta plena d’objectes relacionats amb les aventures de Tintín: el pèndol del professor Tornassol, dos Milús, un coet, l’escafandra d’en Tintin quan va per sota l’aigua, el sextant i la gorra del capità Haddock i també el llibre de renecs del capità.

Ens ho va explicar tot fent servir diferents vinyetes dels còmics de Tintin.

Portava també una mandolina i ens va cantar una cançons d’en Tintín i altres personatges de còmic.

En Salvador sabia moltes coses d’en Tintin. Semblava que s’hagués llegit els seus còmics moltes vegades. Li agraden tant que fins i tot duia la samarreta i la gorra d’aquest personatge.

Vam aprendre moltes coses que no sabíem. Ho va explicar molt bé i ens va agradar molt que vingués a l’escola.

Aquesta activitat va servir  com a  presentació del Projecte de Tintín que farem els nens i nenes de Cicle Inicial.

VEURE ADJUNT: Els personatges dels còmics de Tintín

1. Rita

Mireu que varem veure l’altre dia:
    el 10 de gener de 1929 es va publicar la primera historieta del comic Tintin, del dibuixant Georgs Remi al diari belga Le Petit Vingtième.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *