Sortida a Sant Miquel

Els alumnes de 5è i 6è vam fer una excursió a Sant Miquel, el dia 26 d’octubre del 2017.

La ruta va ser: des de l’escola, plaça Catalunya, el barri vell, el carrer de la força, la catedral, sant Feliu, Sant Daniel, el bosc de sant Daniel, la font del ferro, la pujada de sant Miquel, la zona de pic-nic i el castell.

Vam sortir de l’escola i vam caminar per la rambla fins arribar a la plaça Catalunya, vam seguir pel carrer de la força fins arribar a la Catedral. Tres quarts d’hora després, vam veure que havíem arribat a Sant Daniel i vam entrar al bosc.

Amb la tranquil·litat del matí, vam esmorzar a la font del ferro. Vam seguir pel bosc de Sant Miquel i vam fer la pujada. Després de suar molt, per fi, vam arribar a la zona de pic-nic. Allà vam jugar molta estona mentre anàvem intercanviant torns per pujar al castell.

Vam dinar, vam tornar a jugar i… ens vam preparar per marxar. A la tornada vam desfer el camí de tornada.

Ens va agradar moltíssim!!!

Comentaris Veure / Ocultar els comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *