Club de lectura

El club de lectura d’aquest dilluns ha estat sobre el llibre La llegenda del mar, el cinquè llibre de la col·lecció d’Agus i els monstres, escrits per Jaume Copons i Liliana Fortuny. Als alumnes de 5è que hi han participat els ha encantat el llibre, poder-se reunir per parlar-ne, i sobretot l’activitat sorpresa que la Clàudia els tenia preparada pel final de la trobada. Per als que no la coneixeu, la Clàudia és una ex-alumna de l’escola que estudia a la UdG i fa de voluntària a la biblioteca. Ella és l’encarregada del club de lectura de 5è, i els ha donat un mapa com el que l’Agus utilitza per moure’s per l’illa perquè trobessin un tresor amagat al mar dels taurons, al mig dels vaixells. (el que hi ha entre tercer i quart)