Tornada a l’escola!

Benvolgudes famílies, Els alumnes de 1r de l’Escola Verd hem tornat a l’escola amb molta il·lusió i ganes de retrobar els companys de classe i les nostres amistats. Ens hem…

Els contes confinats del Cicle Inicial

Aquest darrer trimestre del curs, els alumnes de 1r i 2n han aprofitat les videoconferències per fer d’escriptors. Cada grup s’ha inventat un conte i ells mateixos l’han il·lustrat. Hem…

Taller de Beebots

En un dels tallers de cicle inicial d’aquest any els nens i nenes aprenen amb les beebots, aquestes abelletes tan fotogèniques. Us deixem unes imatges de les sessions de “beebots…

Ens visita en Guillem Terribas

En Guillem Terribas, escriptor i llibreter de la nostra ciutat, ens ha vingut a presentar el seu nou llibre “La Martina va al cau” a la biblioteca de la nostra…

Sortida dels transports. Cicle Inicial

A cicle inicial hem acabat el projecte dels transports. El dimarts 5 de novembre vam anar amb autocar a visitar l’Aeroport Girona-Costa Brava.  Ens vam haver de posar una armilla…

Sortida Circ Cric

El dia 23 de maig, els nens i nenes de 1r i 3r vàrem anar al Circ Cric. A l’arribada ens va rebre el grup d’animació Pepsicolen que ens va…

La Papirociència 1 : La fulla de paper

Avui, dia 6 de maig, hem fet un taller de papirociència. En Joan ens ha preparat una sèrie d’activitats per jugar amb el paper i ens ha agradat molt. Ens…

Fem una illa

Entre ahir i avui, dies 25 i 26 d’abril, hem fet una illa. A la nostra illa hi hem representat un volcà, el mar i un hort, espais que necessitàvem…

Visitem la catedral

Avui dia 10 d’abril hem anat a visitar la Catedral de Girona. Per arribar-hi hem passat per la muralla. Un cop a la catedral hem fet la visita per dins…

Visitem el mercat del Lleó

HEM VISITAT EL MERCAT DEL LLEÓ. Els alumnes de cicle inicial estem fent el projecte “EL BARRI I EL MERCAT”.  Aquest és un recull de frases que ells han escrit:…

L’hort del Verd

El divendres passat els pares i mares de la comissió de L’hort del Verd van remoure la terra de les jardineres i van posar-hi fems. El dimarts els nens i…

Pinocchio

Avui ha vingut a la nostra “school” “a boy” de la companyia JumpingDucks a fer un espectacle  “in English” sobre “Pinocchio”.  El “boy” i una titella  ens han explicat la…

Reis Mags a Cicle Inicial

El dia 8 de gener, quan vam tornar de les vacances de Nadal, ens vam trobar quatre regals al passadís, davant de la classe de 1r. Havien passat els Reis! …

Taller d’Anellament d’ocells

HEM ANAT D’EXCURSIÓ AL MASSÍS DE LES GAVARRES.  A les xarxes hi hem trobat… Mosquiter Pit Roig Mallerenga Blava Mallerenga Carbonera Tallarol de Casquet   Els hem posat unes anelles…

Expliquem la pictoescriptura als pares

Aquest curs els alumnes de cicle inicial hem apostat pel projecte creat per VoxPrima (Espais de PictoEscriptura). Hem treballat l’escriptura creativa amb la il·lustració com a element fonamental. La creativitat…

Visita al cim d’Àligues

Com a sortida de fi de curs aquest any els nens i nenes de 1r i 3r hem visitat el cim d’Àligues i… ens ha agradat molt! Mireu el vídeo…

Hem plantat tomateres! O tomaqueres?

Avui 18 de maig hem anat a l’hort de l’escola a plantar un parell de tomateres. Hem fet grups de 3/4 nens. Hem plantat, regat, cavat i enterrat. Nosaltres ja…

Els viatges de la Cisa

El primer dia van venir l’Anna i en Subi. Ell ens va fer un dibuix del conte que explicava ella.”Els viatges de la Cisa”. Amb un pinzell va sucar pintura…

Fem una illa!

El Taller “Fem una illa” és un taller on els alumnes han d’aconseguir crear una illa a través de la cooperació, el diàleg, el respecte i la creativitat. Un dia…

La Paula

La nostra practicant es diu Paula. Té els cabells arrissats i els ulls verds i marrons. Hem anat amb ella d’excursió. Va arribar al gener però ara ha marxat. Hem…

Descoberta del riu

Dimarts 20 de març de 2018 vam anar a les ribes del Ter. Els monitors es deien Quim i Eloi. En Quim ens va ensenyar i ens va deixar tocar…

Us presentem En Pepitu i la Pepa

ALERTA! Uns tudons han començat a menjar-se les fulles dels bròquils! La brigada de 1r hem fet dos espantaocells. Hem enrotllat palla amb una tela, hem fet la roba amb…

Percutim, percutam

Cicle Inicial En Jordi va venir a fer-nos un taller per aprendre ritmes del nord-oest d’Àfrica. Ens va ensenyar a fer música. Ens va ensenyar diferents instruments, com sonen, com…

Sortida a Banyoles 1r i 2n

Divendres 3 de novembre a les 9:15h, els nens i nenes de 1r i 2n vam agafar l’autocar direcció Banyoles. Vam anar-hi perquè treballem els transports. Quan vam arribar, vam…

Som uns artistes

El passat divendres 20 d’octubre, els alumnes de 1r, 3r i 5è de l’escola vam participar al concurs de pintura que es va fer al barri vell. Alumnes de totes…

ELS DE 1R. EMMASCARATS

Pares i mares. Suposo que ja heu trobat el vostre fill o filla a la fotografia. Us ha agradat el joc? Firmat: nenes i nens de 1r.…

Jocs Florals 2017

Des de La Caseta de l’Ajuntament de Girona ens han fet arribar aquest àlbum de fotos corresponent a l’entrega de premis dels Jocs Florals que cada any organitzen. En aquesta…

Sortida al Cim d’Àligues

Com molt bé han explicat els nens i nenes de 3r en una altra publicació, el dia 31 de maig vam anar junts al Cim d’Àligues (Sant Feliu de Codines).…

Tornen l’Anna i en Subi!

El dilluns 15 de maig, tal i com ens havien promès, l’Anna i en Subi van tornat a la classe de 1r per comprovar si havíem llegit els llibres que…

Ens visita Guillem Terribas!

Dimecres 19 d’abril els nens i nenes de Cicle Inicial vam tenir la sort de poder conèixer Guillem Terribas. És llibreter i el màxim responsable de la Llibreria 22. Fa…