Adéu, Peter Pan!

Dimecres 12 de febrer els nens i nenes de 1r i 2n vam anar al Teatre Municipal.  Vam veure l’obra de titelles “Adéu, Peter Pan”, de la companyia Festuc.  Aquesta…

Estratègies dels éssers vius

El dia 11 de desembre els nens i nenes de 2n vam anar al CaixaForum a fer l’activitat “Estratègies dels éssers vius”. En aquesta activitat vam parlar dels éssers inerts…

Taller de creativitat plàstica i ceràmica

El dia 28 de novembre els nens i nenes de 2n vam anar a l’Escola Municipal d’Art. Quan vam arribar allà, ens vam partir en dos grups i vam fer…

Taller de Beebots

En un dels tallers de cicle inicial d’aquest any els nens i nenes aprenen amb les beebots, aquestes abelletes tan fotogèniques. Us deixem unes imatges de les sessions de “beebots…

Ens visita en Guillem Terribas

En Guillem Terribas, escriptor i llibreter de la nostra ciutat, ens ha vingut a presentar el seu nou llibre “La Martina va al cau” a la biblioteca de la nostra…

Colònies 2n. i 4t.

Els dies 3 i 4 de juny els alumnes de 2n. i 4t. de primària de l’escola vam anar de colònies al Mas Pagès, a Sant Esteve de Guialbes. Van…

Anem a P5 a explicar contes

Avui 13 de maig, els alumnes de 2n hem anat a l’aula de P5 a explicar els contes que hem treballat a l’activitat d’en Bufalletres. Cada un de nosaltres ha…

Els alumnes de 2n fem un mercat

El passat dia 25 d’abril, els alumnes de 2n vam fer un mercat a la nostra classe. Primer vam anar a collir les verdures de l’hort del pati. Vam preparar…

Visitem la catedral

Avui dia 10 d’abril hem anat a visitar la Catedral de Girona. Per arribar-hi hem passat per la muralla. Un cop a la catedral hem fet la visita per dins…

Vídeo tudons

Mireu quin video tan bonic vam poder gravar des de la classe de 3r!!!…

Visitem el mercat del Lleó

HEM VISITAT EL MERCAT DEL LLEÓ. Els alumnes de cicle inicial estem fent el projecte “EL BARRI I EL MERCAT”.  Aquest és un recull de frases que ells han escrit:…

L’hort del Verd

El divendres passat els pares i mares de la comissió de L’hort del Verd van remoure la terra de les jardineres i van posar-hi fems. El dimarts els nens i…

Pinocchio

Avui ha vingut a la nostra “school” “a boy” de la companyia JumpingDucks a fer un espectacle  “in English” sobre “Pinocchio”.  El “boy” i una titella  ens han explicat la…

Taller d’economia amb alumnes de l’Institut Ermessenda

El passat dijous 24 de gener, a la classe de 2n, van venir antics alumnes de l’escola Verd a fer-nos un taller d’economia. Aquests alumnes ara fan 1r. d’ESO a…

Reis Mags a Cicle Inicial

El dia 8 de gener, quan vam tornar de les vacances de Nadal, ens vam trobar quatre regals al passadís, davant de la classe de 1r. Havien passat els Reis! …

La Berta

Durant tot el 1r. trimestre, a l’aula de 2n, hem tingut dues mestres. La Berta, practicant de 4t, ha estat amb nosaltres fins les vacances de Nadal. Ens ha ensenyat…

Els pares ens expliquen el seu ofici

Els alumnes de 2n hem fet el projecte dels oficis! Alguns pares i mares han vingut a explicar-nos el seu ofici a l’aula. Ens han visitat un biòleg, una mestra…

Cicle inicial Muntem coreografies amb les Bee Bot

Els alumnes de 1r i 2n hem dedicat dues sessions a fer ballar les Bee Bots. En grups de 4 hem estat dissenyant una coreografia per ballar en parella.  Les…

Taller d’Anellament d’ocells

HEM ANAT D’EXCURSIÓ AL MASSÍS DE LES GAVARRES.  A les xarxes hi hem trobat… Mosquiter Pit Roig Mallerenga Blava Mallerenga Carbonera Tallarol de Casquet   Els hem posat unes anelles…

Pugem a l’ÈRICA

L’any passat els alumnes de cicle inicial, vam fer el projecte dels transports i avui hem tingut l’oportunitat de pujar a l’Èrica, un bus que funciona sense conductor i amb…

Expliquem la pictoescriptura als pares

Aquest curs els alumnes de cicle inicial hem apostat pel projecte creat per VoxPrima (Espais de PictoEscriptura). Hem treballat l’escriptura creativa amb la il·lustració com a element fonamental. La creativitat…

En Bufalletres (2a sessió)

El dia 12 d’abril, tal i com ens havia promès, va venir en Cesc a comprovar que haguéssim fet els deures. Quan va entrar a la classe, va veure els…

Descoberta del riu

Dimarts 20 de març de 2018 vam anar a les ribes del Ter. Els monitors es deien Quim i Eloi. En Quim ens va ensenyar i ens va deixar tocar…

Visita a la Catedral 1r i 2n

Dijous passat, els nens i nenes de 1r i 2n vam visitar la Catedral. Per arribar-hi, vam passar per la muralla. Quines vistes més boniques de la ciutat que hi…

En Bufalletres (1a sessió)

Dimarts 6 de febrer, a la tarda, vam anar a la Biblioteca Ernest Lluch. Allà ens hi esperava en Cesc, que ens va presentar la biblioteca i ens va explicar…

Taller de creativitat plàstica i ceràmica

El dia 14 de desembre, els nens i nenes de 2n vam anar al Centre Cultural La Mercè. Quan hi vam arribar, ens van separar en dos grups: uns vam…

Sortida a Banyoles 1r i 2n

Divendres 3 de novembre a les 9:15h, els nens i nenes de 1r i 2n vam agafar l’autocar direcció Banyoles. Vam anar-hi perquè treballem els transports. Quan vam arribar, vam…

Ja fem 2n!

Aquest any som els i les alumnes grans de Cicle Inicial. Tot i seguir a la mateixa classe i amb gairebé els mateixos mestres, hi ha coses que han canviat:…

Anem a explicar contes a P5

Com cada any, i arran de la visita d’en Bufalletres a l’escola, els alumnes de 2n comparteixen els seus contes amb alumnes del Cicle Infantil. Aquestes són les seves impressions:…

COLÒNIES 2n i 4t 2017

Aquestes són un petit recull de les moltes experiències que els alumnes de 2n, juntament amb els de 4t, van poder viure a les colònies del passat 22 i 23…