Excursió a Sant Miquel

Els nens i nenes de cicle superior vam fer una excursió a Sant Miquel, el dia 21 d’octubre. Vam sortir de l’escola a les 9 hores, molt contents. Vam anar-hi caminant i vam parar a la Font del ferro. Allà hi havia un petit rierol i vam jugar a fer embassaments. Al cap de molta estona, vam començar a pujar cap al castelll de Sant Miquel. El camí era llarg però, mentre pujàvem, jugàvem i ens divertíem molt.

Vam pujar a la torre. Des de dalt de tot, es veien unes vistes increïbles: edificis, parcs,, el pavelló de Fontajau, la Devesa… També vam veure moltes muntanyes (el Canigó, el Montseny…) i, fins i tot, vèiem les Illes Medes!

A continuació vam tenir una estona per jugar: Estàvem explorant el terreny i vam trobar una casa abandonada i mig derruïda.

Al cap d’una estona vam dinar. Teníem molta gana! I, després de dinar, a jugar un altre cop. Vam fer una cabanya.

A la baixada vam passar per camins de cabretes. Volíem tornar a la Font del ferro però no ens van deixar i vam continuar buscant minerals. Vam passar per la Vall de Sant Daniel, per Sant Pere de Galligants i, finalment, vam arribar a l’escola. En total vam fer 13 km. i 500 m.

Marc S. i Arnau S.

Comentaris Veure / Ocultar els comentaris