Sant Jordi 2014

Aquest any a l’escola, la festa de Sant Jordi ha sigut tan lluïda com en anys anteriors. Ben d’hora, els alumnes de 6è van omplir de roses els voltants de l’escola amb la venda tradicional.

Al matí tots vam gaudir de les paradetes de la Fira: tatuatges, decoració d’ungles, trenes, braçalets i punts de llibre, venda de llibres, punteria, porteria de futbol, cistella de bàsquet,  circuit de psicomotricitat, teatre, titelles i … LA CASA DE LA POR!!!  Ah! I no ens podem oblidar de la Súper Tómbola! Va ser un matí entretingut, divertit i assolellat.

A la tarda, en els tradicionals Jocs Florals, els alumnes de 6è van presentar l’acte  recordant que Catalunya té Sant Jordi com a patró i, en un dia tan especial, van fer esment dels llibres que aquest any hem treballat a les diferents classes: en Patufet, en Pinotxo, La rateta presumida, en Tintín i El petit príncep. Acte seguit vam conèixer els guardonats d’aquest any, van llegir les seves obres i els van entregar els premis: un llibre i un diploma.

Aquests Jocs Florals ens han arrelat  més profundament en la nostra cultura catalana i ens han fet sentir orgullosos del nostre país: CATALUNYA.

Visca la llengua catalana!

Visca l’escola catalana!

Visca Catalunya!