Sortida a Sant Miquel

El passat dimecres 26 d’octubre els alumnes de 5è i 6è vam fer una sortida al castell de Sant Miquel. La Mai no ens va poder acompanyar per problemes personals i ens van acompanyar en Jordi, la Natàlia, la Irene i la Laia. La sortida va començar a l’escola i des d’allà vam anar fins a La Vall de Sant Daniel.

Quan hi vam arribar, vam començar a pujar cap al castell. A La Font del Ferro, vam parar a esmorzar i després vam estar una estona jugant per allà, hi havia un terreny molt gran i ens ho vam passar bé.

Vam anar pujant cap a Sant Miquel i havíem d’anar parant de tant en tant perquè el camí es feia llarg i hi havia unes ganes infinites d’arribar. Pujant, vam veure uns paisatges molt bonics de Girona, però tota l’estona teníem ganes d’arribar i sobre tot de dinar. Cada vegada érem més a prop d’arribar i, quan per fi hi vam ser, tots volíem anar a dinar, però faltava visitar el castell. Per grups, vam pujar a dalt del castell i allà vam disfrutar unes grans vistes de Girona. Com que faltava poc per a les fires, hi havia la nòria. Allà dalt ens vam fer una foto cada grup.

Tots morts de gana, vam anar corrents a dinar i a ensenyar als nostres companys el que portàvem per a dinar ja que quan anem d’excursió sempre portem un gran dinar. Després de dinar, vam descobrir una mica la zona jugant per allà. Hi havia un laberint molt ben fet amb pedres.

Ja s’estava fent tard i havíem de començar a baixar. La baixada va ser molt millor, la gent no es cansava, no teníem gana i de seguida vam arribar a l’escola. Un cop a l’escola, tothom es va estirar al porxo ja que estàvem cansats i teníem mal als peus.

Recomanem aquesta excursió perquè va ser molt divertida i vam veure uns paisatges molt bonics.

M.R. i A. C.

Comentaris Veure / Ocultar els comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *